Super Mario Bros. 3 Status Bar

Hallå på er! 
Ja jag vet, det var huuuur längesen som heeelst nu... 
Det var en läsare som skrev och önskade nya inlägg så här kommer ett snabbt. 
(Ni är så himla söta!)
 
Jag har ju faktiskt pärlat. 
Mario såklart, vad trodde ni? ;) 
 
 
För er som har spelat Super mario all stars på Super nintendo känner nog igen denna. 
Den finns i Super mario bros. 3. 
Jag förminskade den rejält än vad den egentligen skulle vara, 65 cm blev den. 
 
Men jaha, nu då? Vad ska jag göra med den? 
Haha ingen aning faktikst. Den får ligga i skåpet sålänge. 
 
Hare gött, jag är snart tillbaka. 
Håller på att pimpa kylskåpet! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Så häftigt! :D

2015-01-14 @ 20:02:34
URL: http://sensor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...