På't igen!

Hallå alla där ute! 
Jag veeet, jag veet! 
Det blev stopp här. 
 
Jag har kollat på lost sen sist, inte haft tid, eller inte prioriterat att pärla. 
Har även besökt arbetsförmedlingen för att ta tag i mitt jobbsökande 
och därmed sökt både jobb och praktik under dessa dagar. 
Har jobbat en dag också. 
 
Så, nu har ni anledningen till min frånvaro. 
 
MEN 
Idag!! Idag.. 
Idag har jag pärlat. 
två stycken Super Mario såklart! 
 
Åh vad kul det är att pärla igen! 
 
 
Nu ska jag göra en fotopärlplatta! 
Visar imorn. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Rolig och fin blogg!

Svar: Tack :)
parlplattekonst.blogg.se

2013-09-25 @ 07:40:59
URL: http://anniehannaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...