Mina pärlor

Jag använder mig av Nabbipärlor. 
Nu på senare tid har jag fått höra att Nabbipärlor egentligen inte är gjorda för att strykas på. 
 
Nabbipärlorna heter PhotoPearls. 
Dom är alltså till för fotopärlplattor som man sätter papper med lim på, på baksidan av pärlplattan och sen sätter den i en ram eller liknande. Man behöver alltså inte stryka. 
Jag köpte Nabbi innan jag fick reda på detta, helt enkelt för att dom säljs i flaskor och jag tycker det är bättre än både påsar och andra behållare. 
 
Om jag skulle köpa pärlor idag skulle jag köpa Hama, det är en mjukare sorts pärla som smälter snabbare när man stryker. 
Därför kan man inte blanda dessa sorter med varandra, och det är varför jag fortfarande köper Nabbi. 
 
Nog om det. 
 
HÄR är alla mina Nabbipärlor 
1. Svart 
2. Mörkbrun 
3. Kastanj
4. Mörkröd 
6. Cappuccino 
8. Grå 
10. Ljusgrå 
13. Orange 
14. Gul 
15. Vit 
16. Grön 
17. Klarblå 
19. Röd 
20. Ljusbrun 
22. Ljusgrön 
23. Blå 
27. Brun 
 
(Har även en rosa och en lila färg, som inte ingår i Nabbis sortiment.)

Kommentarer
Postat av: Aschmanda

Härlig blogg! :)


sv; Aaw tack så jätte mycket!! :)

2013-09-05 @ 22:59:11
URL: http://aschmandas.se/
Postat av: Josefine

Cool blogg!! :D

2013-09-06 @ 18:21:59
URL: http://joseffinedjur.blogg.se
Postat av: Elin

Vad använder du dig av för plattor? (:

2015-03-25 @ 11:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...