Bekännelse

Hejsan alla glada! 
När jag startade denna bloggen hade jag i tankarna att visa upp mina pärlplattor. 
Det har jag fortfarande. 
Men jag trodde inte det skulle vara så jobbigt att hålla igång bloggen. 
 
För att jag ska kunna uppdatera här varje dag måste jag:
Lägga minst en platta varje dag 
Ta kort
Och photoshopa.
 
Och för att göra det behöver jag:
Tid 
Ork 
Ideér
Och lust. 
 
Någon som har allt detta är:  
Denna personen måste ha helt sjuuuukt mycket tid och tålamod. 
 
 
Just nu känns det inte som jag gör något annat än lägger pärlplattor när jag väl är hemma. 
Sova, äta, jobba, pärla. 
 
 
Med detta menar jag att jag måste skaffa mig lite ideer och material till kommande blogginlägg. 
Vem vet, jag kanske är tillbaka redan ikväll?! :) 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tycker du gör ett alldeles utmärkt jobb :) Du kan ju alltid lägga upp tips på hur du gör dem eller länka till sidor man kan köpa pärlor och sånnt vissa dagar, så behöver du inte känna att du måste lägga en ny pärlplatta varje dag? :)

Svar: Tack för responsen :) jag tänker varje dag på hur jag ska få ihop allt.
parlplattekonst.blogg.se

2013-09-10 @ 15:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...