Piggpärlplatta

Jag hade tidsinställt detta inlägg, men det kom aldrig upp tydligen.
Så jag får väl skriva om nu och se om jag minns vad jag skrev...
 
Hej! 
Jag måste bara tipsa om en pärlplatta som finns att köpa på panduro!
Det är plattor med piggar på två sidor, som man sätter fast i varandra. 
Man kan sätta ihop dom som en stor kvadrat, porträtt eller panorama. 
Dom säljs i set om två för 39 kr. 
 
Jag har sex stycken och jag använder 4 av dom för att göra fotopärlplattor. 
 
Tipstipstips!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klickade just in på din blogg o fastnade DIREKT. Vilken underbar blogg du har, verkligen ! Önskar att jag kunde göra som dej ^^ du kommer komma långt med ditt bloggande, kämpa på tjejen !! <3 kram

#skickavidarenätkärlek

Svar: Men gud, vad Kul att höra! Tack ska du ha. Hoppas du kikar in igen :)
parlplattekonst.blogg.se

2013-09-01 @ 08:48:55
Postat av: Leoni

Hej du är super bra på att göra pärlplattekonst och då undrar jag om du kanske kunde göra en på mig som du gjorde på Moa och keela och jag måste säga att det var det bästa pärlplattekonst i hela värden 😃😃😃😃😃

Svar: Men shit, tack så mycket! :D Vi får se vad som händer i framtiden, om jag pärlar på beställning, men det verkar vara ganska intressant bland er.
parlplattekonst.blogg.se

2013-09-01 @ 14:58:58
URL: http://leoni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...