Boss

Hallå där! 
 
Idag har jag suttit och pärlat igen, preciis som vanligt ;) 
 
Jag har inte gjort någon speciell pärlplatta idag. 
Jag har byggt en grej som kommer i slutet varje gång man klarar en boss i Super Mario Bros och The lost levels. 
När texten kommer upp att prinsessan finns i ett annat slott. 
 
 
TADAAA! 
Lite påsar. 
Detta är påsen som det kommer ur "Toads" ifrån. 
Hur många "Toads" det kommer beror på vilken värd man har klarat bossen på. 
 
("Toads" vet jag väl inte om man kan säga direkt, men den där svampgubben heter ju i alla fall Toad.)
 
Och en bild på bossen: 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Jonsson

Sv; Visst är den! Så lite så ;)

2013-08-18 @ 21:06:55
URL: http://elinviktoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...