Tavla: Toad plays Toad

Hallå på er! 
 
Preciiiis som vanligt, och preciiis som jag skriker varje gång: Long time, no see! 
Att blogga är tråkigt. Ärligt. 
Om jag inte skulle ha en blogg skulle jag inte skaffa en heller. 
 
Jag skaffade instagram för ett tag sen. 
Eller ja.. nästan ett år sedan nu. 
Där heter jag Parlplattekonst precis som jag gör här. 
Ni kan följa mig där istället om ni vill ha uppdateringar om vad jag gör i pärl-världen. Där lägger jag ut bilder på färdiga plattor och ibland även hur det ser ut när jag är i byggandets stund. 
 
Här får ni den senaste tavlan jag gjorde. 
Jag ska väl inte ta åt mig äran egentligen, för mönstret hittade jag på Pinterest av en annan urduktig pärlare. 
 
 
Idag ösregnar det i Karlstad och jag är ledig, så det kan hända att det börjar klia i fingrarna på mig. 
Men som jag sa, följ mig på instagram istället, där är det mycket roligare att vara och där händer det grejer! 
 
Vi ses på instagram (gud vad många gånger jag skrivit instagram nu), men för er andra som väljer att stanna här: Uppdatering kommer, men den kommer förmodligen lika sällan som den gjort senaste året. 
 
Vi hörs, vi ses. Ha det bra. Nu börjar hösten! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...