Michael Jackson

Hej på er! 
 
Förra veckan jobbade jag så himla mycket så jag trodde aldrig jag skulle bli klar med denna pälplattan.
Men i måndags tog jag mig tid att göra klart den.
Den har legat på press sen dess, men nu har jag fått upp den på väggen.
Jag har aldrig ramat in en pärlplatta förut, men jag testade att köpa några ramar på Åhlens för att se om pärlplattan fick plats och det gick ju alldeles utmärkt!
Nu vill jag hänga upp fler ju. Det är ju mycket roligare att ha sånt man gjort själv på väggarna än vanliga tavlor.
 
Det blev Michael Jackson denna gången. 30x30 cm som vanligt. 
 

Kommentarer
Postat av: Sannie

Jag brukar sällan be om något.. eller rättare sagt jag har aldrig gjort det tidigare. Men snälla, skulle du kunna gå in på instagram (@Regentsuniversity) och rösta på denna bilden: https://instagram.com/p/zfWgHlEW0R
Det hade bettyt så himla mycket för mig! MASSA KÄRLEK <3

2015-02-28 @ 09:02:57
URL: http://sannieschutt.blogspot.co.uk
Postat av: Mizca

Stryker du dem eller använder du limark?

(jag pärlar också)

Svar: Jag stryker dom hårt på baksidan, men låter dom vara på framsidan. Sen sätter jag maskeringstejp bakom för att hålla allt på plats ännu bättre. Kul att du också pärlar :D
parlplattekonst.blogg.se

2015-03-05 @ 21:37:41
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Mizca

Jag använder bara maskeringstejpen när jag stryker, vilket jag gör på båda sidor (beroende på vad det är jag gör).

2015-03-08 @ 17:22:28
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Nethan

Hejsan! :)

Mkt fina grejer du gör!! :D
Har en liten fråga.... Har själv precis börjat pärla, o har gjort en färgfoto-pärlplatta av min dotter som jag vill rama in o ge henne... men undrar, var får man bäst tag i ramar o hur dana ska man använda för att få plats med pärlorna? ;) (har strukit bara på baksidan)
Jättetacksam för svar!! :D

Svar: Hej och förlåt för sent svar. Har lagt bloggen lite åt sidan för tillfället. Jag har köpt mina ramar på Åhlens. Dom har 3 betala för 2 där just nu och pärlorna får plats i.
parlplattekonst.blogg.se

2015-05-24 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...