Fotopärlplatta

Igår ville jag testa att göra en fotopärlplatta i färg. 
Ni som följer mig vet att jag bara gjort svartvitt tidigare. 
Ni som inte sett mina gamla fotopärlplattor kan se dom HÄR.
 
Det var verkligen inte lätt att göra den i färg. 
Man måste gå en bit ifrån den för att se vad det är. 
Personligen tycker jag nog att de svartvita är lättare att titta på. 
 
Men man måste ju testa allt, eller hur? :D
 
 
 
Originalbild: 
 
Som sagt min allra första pärlplatta i färg. 
Men jag blev nöjd med den ändå faktikst! 
Alltid kul att testa nya saker. 
Utveckla sig. 
 
30x30 cm, 3600 pärlor som vanligt ;) 
 
I denna har jag använt totalt 13 färger också. 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så otroligt fin <3

2014-01-17 @ 13:01:34
Postat av: my

Alltså herre vad grym du är!!!!

Svar: Tack vad snäll du är :D
parlplattekonst.blogg.se

2014-02-03 @ 11:59:58
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Oj satan i gatan vad häftigt! :)

2014-02-18 @ 22:58:42
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...