The Swan

Jajemän! Igår var hockeyn över för denna säsong. 
GRATTIS Skellefteå till guldet, dom är så jävla värda det! 
Och vilken himlans bra match det blev, för att inte tala om stämningen i arenan, sjukt! 
 
I och med detta är mitt slutspelstema i bloggen slut för i år. 
Men det har varit roligt eftersom alla spelare utom en har visat att dom sett :D
 
Dom senaste dagarna har jag tittat på lost medan jag äter frukost. 
Är på säsong 6 nu, men ni som läst min blogg ett tag vet att det absolut inte är första gången jag ser serien. Galen i lost, det är så jäkla bra. 
Kanske blir tema: lost framöver. 
 
Idag har jag byggt en lostplatta. 
 
The DHARMA initiativ. 
 
The Swan station. 
 

Kommentarer
Postat av: Jonna :D♥

Snygg pärlplatta ;)

2014-04-23 @ 16:08:45
URL: http://godiisqueen.blogg.se
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Ja, SAIK var riktigt bra i år. Tyvärr så verkade det som om FBK inte orkade hänga med och gav upp lite för tidigt. Men silver är inte dåligt det heller! :)

Svar: Haha, ja det är alltid kul att hitta personer från samma stad! :D

2014-04-23 @ 21:55:18
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...