Snöflingor

Hallå! 
Alltså, shit, jag hade typ glömt bort den här bloggen. 
 
Jag har byggt ganska mycket på Super Mario world 1. 
Jag lovar att visa när jag bygger något nytt som jag inte visat förut. 
Och såklart ska jag visa hela banan när det är klar. 
 
Men idag. 
Idag har jag börjat lite med jultema. 
Försökt att komma på så många jul- och vintermotiv som möjligt. 
 
Det är ju faktikst November nu. 
 
 
För det första vill jag säga att jag personligen inte gillar när man stryker så mycket på pärlplattorna att man knappt ser att det är pärlor. Jag tycker att det är finast när det knappt ser struket ut. 
Men jag var tvungen att göra det nu. 
Eftersom det är så "spretigt" så har pärlorna nästan inga pärlor att sitta fast med, och då måste jag stryka mycket så att dom smälter ordentligt och fastnar i varandra. 
Jag försökte stryka så lite som möjligt, men ja, så här blev resultatet. 
 
Vad kan man ha dessa till då? 
Ja, inte vet jag... 
Kanske hänga i fönstret, eller lägga på lite glitterlim och hänga i julgranen. 
Eller varför inte ha dom som glasungerlägg?! 
 
Det är bara din kreativitet som sätter stopp. 
 
Nu ska jag fortsätta pyssla. HEJ SÅ LÄNGE!

Kommentarer
Postat av: Carruuu

söta! :-)

Svar: Tack :)
parlplattekonst.blogg.se

2013-11-05 @ 20:45:47
URL: http://carruuu.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...